Martech na przełomie 2022/2023

nowymarketing.pl 1 rok temu
Które rozwiązania, wdrożenia, zmiany w branży martechowej okazały się najciekawsze w 2022 roku? Z jakimi problemami i zagadnieniami ta branża będzie musiała się zmierzyć w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022fot. depositphotos.com
Martech na przełomie 2021/2022 podsumowują: Kamila Cichocka z Microsoft; Edyta Nowicka z SAP; Bogdan Koroluk z Havas Media Group; Adam Iwinski z Hybrid; Tomasz Przybyłowicz z Media & Leads, Przemysław Bryk z YOTTA.


Kamila CichockaCMO Lead, Microsoft
Najciekawsze rozwiązania, wdrożenia, zmiany na rynku martechowym w 2022 roku
Rok 2022 był kolejnym trudnym rokiem dla organizacji, które oprócz skutków pandemii stanęły przed kolejnymi wyzwaniami związanymi z kryzysem ekonomicznym, destabilizacją polityczną, z rosnącą ceną energii, surowców, komponentów oraz zerwanymi łańcuchami dostaw. Odporność to bez wątpienia jeden z...
Idź do oryginalnego materiału