Marta Maszewska-Danielewicz (Nationale-Nederlanden): Zdajemy sobie sprawę, iż negatywne, nieprzewidziane zdarzenia to temat bardzo delikatny

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Nie boimy się podejmowania niewygodnych dyskusji dotyczących zdrowia Polaków oraz odpowiadania na aktualne problemy społeczne – o komunikacji marketingowej w branży ubezpieczeń rozmawiamy z Martą Maszewską-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. Choroby czy wypadki to trudne i niewygodne tematy, które na co dzień odsuwamy od siebie. Jak Nationale-Nederlanden stara się dotrzeć do odbiorców, aby skłonić ich do podjęcia decyzji o wykupieniu ubezpieczenia?
To prawda, ale my tych trudnych tematów nie unikamy. Wręcz przeciwnie – od lat jesteśmy wierni obietnicy, iż „o tym, co ważne, mówimy wprost”. Dlatego nie boimy się podejmowania niewygodnych dyskusji dotyczących zdrowia Polaków oraz odpowiadania na aktualne problemy społeczne. Poprzez prowadzone kampanie, ale też takie inicjatywy, jak np. bezpłatne badania profilaktyczne czy – ostatnio – darmowe webinary z ekspertami z zakresu zbilansowanej diety czy psychologii, rokrocznie...
Idź do oryginalnego materiału