"Mamy już w grupie takie dziecko jak ty". W tej kampanii padają różne "śmieszne wymówki", które słyszą osoby z zespołem Downa

nowymarketing.pl 1 rok temu
CoorDown, włoski organ odpowiedzialny za ochronę praw osób z zespołem Downa, pokazuje, iż nie ma usprawiedliwienia dla dyskryminacji. Kampania powstała z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, który przypada 21 marca. Organizacja The National Coordination of Associations of People with Down Syndrome stworzyła kampanię społeczną, która zwraca uwagę na to, z jakimi sytuacjami każdego dnia muszą spotykać się osoby z zespołem Downa.
Spot „Ridiculous Excuses" promuje prawo osób z niepełnosprawnością intelektualną do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym i przedstawia tylko kilka z bardziej niedorzecznych wymówek, które mają zniechęcić ich (i ich rodziny) np. do zapisania się na warsztaty lub uczestnictwo w wycieczce. Zdaniem twórców kampanii wszystkie pojawiające się przykłady w tej reklamie są aktem dyskryminacji wobec osób niepełnosprawnych.
W wideo widzimy różne „zwykłe" sceny z życia. Wyjazd na...
Idź do oryginalnego materiału