Łukasz Worobiej z Artegence: W czasie kryzysu Twoja strategia jest najlepszą, jaką możesz mieć (podcast)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Niekorzystna koniunktura sprawia, iż marki starają się przemodelować swoje strategie. Często o 180°. Nie zawsze jest to jednak tak korzystne, jak może się wydawać. W trakcie trudnych sytuacji, grunt to zachować spokój. Łukasz Worobiej to head of strategy w Artegence i doświadczony strateg marketingowy. W trakcie najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast Łukasz przekonuje nas, co zrobić podczas niekorzystnej koniunktury. I uspokaja. Wskazuje sektory, które w dotychczasowych kryzysach traciły mało i podkreśla – nie tnij budżetów reklamowych!


- Cięcie budżetów reklamowych może mieć wiele twarzy. I może wiązać się z tym, iż mniej wydajemy na marketing. I to jest bardzo niebezpieczne, co doskonale pokazała nam pandemia. Cała masa marek wyłączyła prąd i ich nie ma. Były też takie, które tego nie zrobiły i one w większości wygrały kategorie, bo konsument dalej miał potrzebę – mówi Łukasz Worobiej.
Z Łukaszem...
Idź do oryginalnego materiału