Kreatywność sprzedaje: Tymbark – „Wszystko mi mówi, iż mnie ktoś pokochał”

nowymarketing.pl 1 rok temu
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Anną Barabasz-Sawińską, marketing director CEE beverages & head of marketing services GRUPA MASPEX , na temat kampanii Tymbark – Wszystko mi mówi. Pozostałe części cyklu przeczytasz tutaj.
Jakie biznesowe wyzwania i cele stały przed Tymbarkiem na samym początku? Jakie bariery miała zlikwidować ta kreatywna egzekucja?
Kategoria soków, nektarów i napojów w 2021 roku przechodziła trudny czas – okazje spożycia ucierpiały z powodu pandemicznych obostrzeń i zmian nawyków. Potrzebowaliśmy nowej energii, by przypomnieć o sobie konsumentom i odbudować sprzedaż w najważniejszym okresie w roku tj. sezonie wakacyjnym. Potrzebowaliśmy komunikacji, która zarezonuje w szerokiej grupie na wszystkich liniach produktowych – porwie młodych, ale i spodoba się starszym.
Wyzwaniem było stworzenie kampanii, która będzie unikalnym doświadczeniem dla...
Idź do oryginalnego materiału