Kiedy bajka spotyka się z rzeczywistością… Kampania na rzecz walki z Alzheimerem

nowymarketing.pl 1 rok temu
Agencja Above+Beyond stworzyła kampanię, w której wykorzystano styl charakterystyczny dla bajek Disney’a. Nie ma w niej jednak happy end’u, ponieważ jeden z bohaterów występujących w krótkim filmie walczy z demencją. fot. screen YouTube
Jak podaje organizacja Alzheimer's Research UK, duża część mieszkańców Wielkiej Brytanii walczy z demencją, a mimo to w kraju wciąż istnieje brak świadomości na temat skutków tej choroby. Badania przeprowadzone przez wspomnianą organizację wykazały, iż 49 proc. brytyjskiego społeczeństwa potrafi przyznać, iż utrata pamięci została spowodowana Alzheimerem. Natomiast 22 proc. nie wie, jak choroba wpływa na zmagającego się z nią człowieka.
W związku z tym, agencja Above+Beyond stworzyła kampanię na rzecz Alzheimer's Research UK, brytyjskiej organizacji charytatywnej zajmującej się badaniami nad demencją. W krótkim filmiku pokazano prawdziwe oblicze choroby, a całość...
Idź do oryginalnego materiału