Kampania „W kobiecym interesie” ma na celu zachęcanie wszystkich Polek do regularnych wizyt u ginekologa i szerzenie wiedzy na temat korzystania z prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych. Podczas I konferencji „Medycyna z Diamentami” o kampanii mówiła Agnieszka Boryś z Gedeon Richter Polska. Idea kampanii „W kobiecym interesie” wynika z […]
Kampania społeczno-edukacyjna „W kobiecym interesie”: Złoty OTIS z Diamentami dla Gedeon Richter Polska
swiatlekarza.pl 2 dni temu
- Strona główna
- Medycyna
- Kampania społeczno-edukacyjna „W kobiecym interesie”: Złoty OTIS z Diamentami dla Gedeon Richter Polska
Powiązane
Skażona woda w ścisłym centrum Gdyni. Wydano komunikat
6 godzin temu
Skażona woda w Małopolsce. Komunikat władz
8 godzin temu
Polecane
Onkolodzy z urologami z całego kraju o leczeniu prostaty
8 godzin temu