Kampania „W kobiecym interesie” ma na celu zachęcanie wszystkich Polek do regularnych wizyt u ginekologa i szerzenie wiedzy na temat korzystania z prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych. Podczas I konferencji „Medycyna z Diamentami” o kampanii mówiła Agnieszka Boryś z Gedeon Richter Polska. Idea kampanii „W kobiecym interesie” wynika z […]
Kampania społeczno-edukacyjna „W kobiecym interesie”: Złoty OTIS z Diamentami dla Gedeon Richter Polska
swiatlekarza.pl 2 tygodni temu
- Strona główna
- Medycyna
- Kampania społeczno-edukacyjna „W kobiecym interesie”: Złoty OTIS z Diamentami dla Gedeon Richter Polska
Powiązane
Z tych telefonów zniknie mObywatel. Wskazano trzy powody
10 godzin temu
Polecane
Klub nie tylko wirtualny. Szpital dba o seniorów
7 godzin temu
Kroniki dawniej i dziś.......
10 godzin temu
Miasteczko profilaktyczne przyciągnęło tłumy na meczu ZAKSY
12 godzin temu