Kamila Kotowska (CUX): Mądra praca z danymi – nie tylko behawioralnymi – to praca ciągła

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Dzięki dobrej analizie zachowań jesteśmy w stanie dać klientom dokładnie to, czego potrzebują – na temat Behavior-Led Marketingu i wykorzystania analizy danych behawioralnych w e-commerce rozmawiamy z Kamilą Kotowską, head of growth w cux.io, prelegentką Infoshare 2023. Jak można zdefiniować Behavior-Led Marketing w kontekście e-commerce?
Behavior-Led Marketing to podejście do digital marketingu, nie tylko w rozumieniu e-commerce, które skupia się na człowieku. A dokładniej na jego powtarzalnych zachowaniach i informacjach, które za tymi zachowaniami i doświadczeniami się kryją.
BLM łączy dane ilościowe (wszystko, co możemy zmierzyć, np. bounce rate, CTR) z danymi jakościowymi (mówiącymi o emocjach i doświadczeniach, np. poziom i miejsce powstawania frustracji, zagubienie na stronie) i na ich podstawie tworzy rozwiązania szyte na miarę potrzeb i oczekiwań odbiorców. Można powiedzieć, iż to ostateczny poziom personalizacji. Taki, który odpowiada na Twoje...
Idź do oryginalnego materiału