Kamila Kotowska (cux.io): jeżeli chcemy budować przewagę marketingową, musimy zaprzyjaźnić się z analityką

nowymarketing.pl 2 lat temu
– Dane behawioralne nie są tylko ciekawostką dla geeków czy skomplikowanym procesem zarezerwowanym dla wytrawnych data scientists – na temat wykorzystania danych behawioralnych w content marketingu rozmawiamy z Kamilą Kotowską, head of marketing w cux.io, prelegentką nadchodzącego Infoshare 2022. Dlaczego dane behawioralne konsumentów są tak ważne w tej chwili dla marek i jakie są największe korzyści z wykorzystania tego typu danych?
Odpowiem historią. Firma X chce podnieść konwersję (kto nie chce!?). Wiedzą, iż odpowiednie zaopiekowanie się doświadczeniem klienta, a więc user experience, może być kluczem do sukcesu. W końcu z każdej strony jesteśmy atakowani UXowymi statystykami: 88% konsumentów nie chce wracać do witryny po złych doświadczeniach! 90% przestaje korzystać z aplikacji, ponieważ działa ona słabo (Hubspot)!
Tak więc firma X bierze się za redesign swojej strony internetowej, aby odpowiadała trendom i „dobrym praktykom” UX. Zajęcie tak czaso- i zasobochłonne, jak i...
Idź do oryginalnego materiału