Kamil Kozieł: Warto jest wiedzieć, dlaczego głowa działa tak, jak działa

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Znajomość tego, jak działa ekonomia behawioralna, psychologia i wiele innych rzeczy z tym związanych, daje nam po prostu większe poczucie kontroli – na temat sztuczek psychologicznych w marketingu rozmawiamy z Kamilem Koziełem, prelegentem Infoshare 2023. Skąd pomysł na prezentację, która wśród innych wystąpień powiązanych z AI, nie będzie dotyczyła właśnie tego tematu?
Ten tytuł był trochę „z przekąsem”, ponieważ mam wrażenie, iż cały świat zajmuje się teraz AI i trzeba się tym zajmować, bo jeżeli nie to nie ma dla ciebie miejsca na tym świecie.
Wybrałem taki powód po pierwsze dlatego, iż trochę nie podoba mi się to, iż każdy wypowiada się publicznie bez jakiejkolwiek odpowiedzialności, mówiąc, iż AI jest niezbędne w biznesie i podaje trzy najprostsze prompty, które wrzucił w ChatGPT. Z drugiej strony, ludzie boją się, iż jeżeli dzisiaj tego pociągu nie złapią to zaraz ktoś ich wyrzuci z siodła.
Mamy tendencję do pogoni za nowościami i AI...
Idź do oryginalnego materiału