Jak pokonać Wędrującego Wighta w Black Myth Wukong

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Ten Wędrujący Wight jest wczesnym szefem w Czarny Mit: Wukong i, choć opcjonalny, może sprawić ci dużo kłopotów, gdy spotkasz go po raz pierwszy.

W tym Czarny Mit: Wukong W tym poradniku pokażemy Ci, gdzie znaleźć Wędrującego Widma, kiedy warto z nim walczyć i jak raz na zawsze go pokonać.

Gdzie znaleźć Wędrującego Wighta w Black Myth: Wukong

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

Wędrujący Wight to opcjonalny miniboss, który pojawia się tuż po Poza Leśną Świątynią w Lesie Wilków w Czarny Mit: WukongPierwszy rozdział. Aby dostać się do niego z kapliczki, trzymaj się prawej strony ścieżki, pokonaj wilki, przejdź przez most i poszukaj otwartego obszaru. Zobaczysz Wandering Wight — wielkiego niebieskiego gościa — wędrującego po polanie, bardzo luźno pilnującego jaskini, która prowadzi do reszty rozdziału 1.

Kiedy walczyć z Wędrującym Widmem w Black Myth: Wukong

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

Wędrujący Wight jest dość trudny w godzinach otwarcia Czarny Mit: Wukong. Częściowo jest to spowodowane karzącym zestawem ruchów tego minibossa, ale głównie jest to problem z twoimi ograniczonymi statystykami, umiejętnościami i zaklęciami, gdy po raz pierwszy go spotkasz.

Jeśli na przykład spotkasz Wandering Wight zanim odblokujesz swój pierwszy czar Transformacji, prawdopodobnie będziesz miał kiepski czas. Choć można go pokonać, jest bardzo trudne i będziesz musiał wykorzystać każdą dostępną sztuczkę, zanim ruszysz do walki.

Zamiast iść prosto do Wandering Wight, skieruj się w lewo od Outside the Forest Shrine i przejdź przez górny most. Walcz z pierwszym prawdziwym bossem w grze, Guangziaby odblokować swoją Transformację, Czerwone pływy. Gdy już go zdobędziesz, będziesz w o wiele lepszej pozycji do walki z Wandering Wight, ponieważ zyskasz drugi pasek zdrowia podczas transformacji.

Warto zauważyć, iż Wandering Wight jest godny swojej nazwy i będzie wędrował tam i z powrotem po polanie. jeżeli obejdziesz bokiem obszar, możesz całkowicie pominąć walkę i wrócić później, aby zdobyć jego bardzo potężne przywołanie Ducha — system, który odblokujesz później w rozdziale 1.

Jak pokonać Wędrującego Wighta w Black Myth: Wukong

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

Wędrujący Upiór dosłownie odeśle cię z powrotem do świątyni, jeżeli nie nauczysz się jego ataków, więc zacznijmy od tego:

  • Kombinacja przesuń i przetasuj:Główny ruch Wandering Wight obejmuje opuszczenie się i przesunięcie się w twoją stronę dzięki rąk. Ta umiejętność ma zaskakująco szeroki zasięg i krąży wokół Wandering Wight. Najlepszym ruchem tutaj jest albo wycofanie się, albo próba uniku za bossem.
  • Atak trzęsienia ziemi na palmę: Jednym z najniebezpieczniejszych ruchów Wandering Wight jest trzęsienie ziemi, które występuje w dwóch odmianach, z których obie mają tę samą animację. Aby rozpocząć ten ruch, Wandering Wight uderza dłonią w ziemię, tworząc erupcję wokół miejsca uderzenia. Czasami atak kończy się w tym miejscu. Ale czasami Wandering Wight będzie przez cały czas wpychał dłoń w ziemię, tworząc trzęsienie ziemi, które rozchodzi się promieniście z centralnego miejsca trzy lub cztery razy, stając się coraz większe za każdym razem. Ten atak może obejmować ogromny obszar, więc najlepiej uciekać jak najdalej od Wandering Wight, gdy tylko zobaczysz, iż jego ręka opada. jeżeli jesteś pewien swoich umiejętności unikania, możesz uniknąć każdej fali uderzeniowej, aby zadać bossowi dodatkowe obrażenia.

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

  • Kombinacja deptania: Wandering Wight lubi też tupać. Na szczęście, rozkręcanie jest tutaj bardzo długie, a boss unosi stopę wysoko, zanim zacznie. Kiedy to zobaczysz, odejdź od bossa, ponieważ ma duży obszar i zadaje mnóstwo obrażeń. Uważaj, aby nie atakować zbyt szybko, ponieważ czasami będzie kontynuował atak kolejnymi tupnięciami lub choćby uderzeniem głową.
  • Skok tupnięciem: Jeden z bardziej mobilnych ruchów Wandering Wight, skokowy tupnięcie, pozwala mu wyskoczyć w powietrze i spróbować cię zmiażdżyć. Chociaż porusza się tutaj dość gwałtownie — i może przeskoczyć przez arenę jednym susem — możesz stwierdzić, iż atak nadchodzi, gdy jego stopy całkowicie oderwą się od ziemi.

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

  • Wybuch ręczny: Wybuch dłoni Wandering Wight jest jego najbardziej niszczycielskim ruchem, ponieważ jest szybki i może zadać ogromne obrażenia. Uważaj, aż Wandering Wight cofnie rękę, a następnie pchnie ją do przodu. Wystrzeli w ciebie potężną linię energii, której możesz uniknąć, przesuwając się na bok lub przetaczając się przez nią we adekwatnym momencie.
  • Biegnące klaskanie: Inny mobilny ruch, Wandering Wight czasami pochyli się i odłoży ręce na bok. To sygnał, iż zamierza zaatakować i cię oklaskiwać. Albo uciekaj od bossa natychmiast, albo poczekaj, aż się zbliży i zrób unik. Ma wariant tego ruchu, w którym pobiegnie w twoją stronę, gwałtownie wymachując ramionami, a następnie uderzy w ziemię, ale strategia walki z nim jest taka sama.
  • Uderzenie głową: Wandering Wight czasami uderzy głową o ziemię i ciebie, jeżeli staniesz mu na drodze. To jeden z szybszych ruchów bossa i będziesz miał tylko kilka sekund na reakcję. Uważaj, aż lekko odchyli głowę do tyłu; gdy to zobaczysz, natychmiast się wycofaj.

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

Kluczem do tej walki jest nieotrzymanie ciosów, co brzmi jak oczywista rada, ale jest ważne, aby o tym pamiętać, ponieważ Wandering Wight może zadać obrażenia w jednym ataku — wystarczająco dużo, aby móc potrzebować dwóch chugów z Gourd, aby się zregenerować. jeżeli nie jesteś pewny siebie, unikaj ataków, zamiast próbować ich unikać.

Unieruchamiać i Czerwone pływy Transformacja to Twoje główne narzędzia w tej walce na tym etapie gry. Przekształć się dzięki Red Tides tak wcześnie, jak to możliwe — choć mało prawdopodobne, iż ją odzyskasz, chyba iż naprawdę wydłużysz walkę. Buduj swój wskaźnik podczas transformacji i użyj swojego ciężkiego ataku, aby podpalić Wędrującą Upiornośćco spowoduje znaczne obrażenia w czasie. Immobilize jest świetne, ponieważ pozwala zadać sporo obrażeń, pozostając bezpiecznym, ale również oszołomi bossa, jeżeli uderzysz go wystarczająco mocno, aby przerwać ogłuszenie (użyj w tym celu ciężkiego ataku z Focusem).

Aby wygrać tę walkę, należy ogłuszyć bossa lub wytrącić go z równowagi. Użyj mocnych uderzeń opartych na skupieniu zawsze, gdy to możliwe, staraj się go wytrącić z równowagi. jeżeli masz szczęście, możesz go również zwabić, by rzucił się na jeden z kamiennych słupów w okolicy i na krótko go ogłuszył. To wielka korzyść, ale nie warto na nią liczyć, ponieważ może on łatwo zniszczyć te filary swoim atakiem trzęsienia ziemi.

Obraz: Game Science za pośrednictwem Polygon

Sztuczka tej walki — i to jest coś, co po prostu opanujesz, walcząc z nim — polega na tym, aby nauczyć się, kiedy możesz zadać kilka ciosów, a kiedy musisz się wycofać. Ucząc się walki, trzymaj się wystarczająco blisko niego, aby nie atakował cię nieustannie, a jednocześnie wystarczająco daleko, abyś mógł uniknąć jego innych ataków — jest tu coś pośredniego, co musisz wyczuć, aby zachować bezpieczeństwo.

Kiedy pokonasz Wędrującego Widma, upuści on Koraliki Kocie Oko Curioniektóre materiały rzemieślnicze i Wędrujący Duch Wight. Gdy będziesz w stanie wchłonąć Duchy (nie martw się, będziesz mógł zebrać wszystkie pominięte Duchy z dowolnej kapliczki, gdy zdobędziesz tę umiejętność później w rozdziale 1), będziesz mógł na krótko przekształcić się w Wandering Wight, aby zadać imponujący cios głową. Otrzymasz również ogromny wzrost obrony, gdy będziesz miał wyposażonego jego ducha, co naprawdę może pomóc ci przejść przez pierwsze trzy rozdziały gry.

Szukasz więcej pomocy w swojej przygodzie jako Przeznaczony? Sprawdź nasze inne Czarny Mit: Wukong przewodniki, które pomogą Ci znaleźć wszystkie trzy ukryte dzwonki w rozdziale 1 wytrzeźwić Żółto ubrany giermek w rozdziale 2 dowiedz się, jak medycyna rzemieślniczai śledzić wszystkie Gałki oczne Buddy.



Source link

Idź do oryginalnego materiału