Jak marki kreują pozytywne nawyki wśród dzieci, czyli (nie)modny ruch

nowymarketing.pl 1 rok temu
Według badania Global Matrix 4.0 aktywność fizyczna dzieci i młodzieży wypada źle, a wysokie noty zbiera zaledwie 20% dzieciaków w naszym kraju. Problem jest globalny, jednak Polsce wystawiono „1”, co jest najniższą oceną w tym badaniu. A brano w nim pod uwagę kilka segmentów sprawdzających podejście do ruchu. Płynie z tego wniosek, iż ruch wśród najmłodszych zanika i trzeba coś z tym zrobić. I to szybko.
Zaczęło się jeszcze przed pandemią, choć ta też odcisnęła znaczący ślad. Zmniejszyła ona aktywność i przyznają to same dzieciaki. Najmłodsi deklarują (55–65%), iż przed pandemią częściej podejmowali aktywność z rodzicami. Problem rośnie wraz z wiekiem. Podczas gdy 17% dzieci i nastolatków...
Idź do oryginalnego materiału