Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii

nowymarketing.pl 2 lat temu
Polska jest czerwoną plamą na mapie Europy, jeżeli chodzi o śmiertelność chorób nowotworowych. Jest wiele powodów, które to powodują, a jednym z nich jest profilaktyka. Jak marki, influencerzy i organizacje adresują problem nowotworów w Polsce? #ŁapJaja
U współprowadzącego naszego podcastu – Wojtka Walczaka – kilka lat temu zdiagnozowano raka jąder. Było to na szczęście bardzo wczesne stadium, a to ze względu na to, iż Wojtek sam wykrył u siebie zmiany i zawitał u urologa. Na łamach naszego podcastu dzieli się swoją historią i kulisami powstania akcji „Łap Jaja”, która w swoim czasie była prawdziwym viralem.


Movember i Różowy Październik
Październik to czas poświęcony na profilaktykę piersi. Z kolei listopad na profilaktykę jąder i prostaty. Jak wyglądają Różowy Październik i Movember w praktyce? Co interesującego przygotowały marki i czemu warto się badać?
W specjalnym odcinku Marketing Przegadany Wojtek Walczak i Damian...
Idź do oryginalnego materiału