Pandemia COVID-19 sprawiła, iż podejście zarówno konsumentów, jak i sprzedawców, uległo zmianie. W tym samym czasie, wzrosło zainteresowanie programami lojalnościowymi, które przez cały czas cieszą się dużą popularnością. 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. Wygląda na to, iż jedyna zmiana, którą możemy...
Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?
Pandemia COVID-19 sprawiła, iż podejście zarówno konsumentów, jak i sprzedawców, uległo zmianie. W tym samym czasie, wzrosło zainteresowanie programami lojalnościowymi, które przez cały czas cieszą się dużą popularnością. 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. Wygląda na to, iż jedyna zmiana, którą możemy...