Jak działania lojalnościowe wspierają rozwój marki w czasach kryzysu?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Kluczem do efektywnego prowadzenia działalności jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Od kilku lat rynek sprzedaży dotykają różne kryzysy. W związku z tym, zachowania klientów mocno się zmieniły. Dla konsumentów liczy się nie tylko jakość i cena, ale również bonusy, które proponuje marka. Klient może gwałtownie stracić zaufanie do firmy, choćby po zakończonym procesie zakupowym. Dlatego plan marketingowy powinien zawierać dodatkowe atrakcyjne opcje. W tym celu warto zastanowić się nad wprowadzeniem programu lojalnościowego, który z pewnością wesprze rozwój marki w czasach kryzysu.
Pandemia COVID-19 sprawiła, iż podejście zarówno konsumentów, jak i sprzedawców, uległo zmianie. W tym samym czasie, wzrosło zainteresowanie programami lojalnościowymi, które przez cały czas cieszą się dużą popularnością. 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego – wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. Wygląda na to, iż jedyna zmiana, którą możemy...
Idź do oryginalnego materiału