W świecie przesytu informacji i nieustannego wpływu reklam klient coraz częściej kupuje nie produkt, ale relację, jaką buduje z marką lub sprzedawcą. Zaufanie nie powstaje przypadkiem. Jest efektem świadomej, systematycznej pracy, której ramy doskonale wyznaczył dr Robert Cialdini – światowej sławy psycholog społeczny i autor bestsellerowej koncepcji sześciu (a dziś już siedmiu) zasad wywierania wpływu. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala nie tylko skuteczniej sprzedawać, ale przede wszystkim – budować autorytet i wiarygodność. W tym artykule pokażemy, jak niezwykle praktyczną teorię Cialdiniego zastosować w świecie sprzedaży, która przynosi – nie tylko na jedną transakcję, ale na długofalową relację z klientem.
Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
enterpriseadvisors.pl 4 miesięcy temu
Zdjęcie: zaufanie i autorytet w sprzedaży
- Strona główna
- Zdrowie psychiczne
- Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
Powiązane
Bordeaux : une adolescente de 16 ans tuée par le tramway
8 godzin temu
Polecane
Dyskusje muzyczne • Re: Szmatę Szatę se kupiłem
3 godzin temu
Dyskusje muzyczne • Re: Kupiłem i się pochwalę :)
3 godzin temu
Nie żyje gwiazdor disco polo. Głos zabrał jego syn
3 godzin temu