W świecie przesytu informacji i nieustannego wpływu reklam klient coraz częściej kupuje nie produkt, ale relację, jaką buduje z marką lub sprzedawcą. Zaufanie nie powstaje przypadkiem. Jest efektem świadomej, systematycznej pracy, której ramy doskonale wyznaczył dr Robert Cialdini – światowej sławy psycholog społeczny i autor bestsellerowej koncepcji sześciu (a dziś już siedmiu) zasad wywierania wpływu. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala nie tylko skuteczniej sprzedawać, ale przede wszystkim – budować autorytet i wiarygodność. W tym artykule pokażemy, jak niezwykle praktyczną teorię Cialdiniego zastosować w świecie sprzedaży, która przynosi – nie tylko na jedną transakcję, ale na długofalową relację z klientem.
Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
enterpriseadvisors.pl 3 miesięcy temu
Zdjęcie: zaufanie i autorytet w sprzedaży
- Strona główna
- Zdrowie psychiczne
- Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
Powiązane
04 - Gra Miłosna Kochanków – ft. Jacek Santorski
8 godzin temu
Używasz tych słodzików? Oto, co grozi Twojemu mózgowi
8 godzin temu
03 - Niezaleczony Narcyzm – ft. Jacek Santorski
9 godzin temu
Powrót po kryzysie: plan 8 tygodni
9 godzin temu
Granice w pracy: scenariusze rozmów z szefem/klientem
9 godzin temu