W świecie przesytu informacji i nieustannego wpływu reklam klient coraz częściej kupuje nie produkt, ale relację, jaką buduje z marką lub sprzedawcą. Zaufanie nie powstaje przypadkiem. Jest efektem świadomej, systematycznej pracy, której ramy doskonale wyznaczył dr Robert Cialdini – światowej sławy psycholog społeczny i autor bestsellerowej koncepcji sześciu (a dziś już siedmiu) zasad wywierania wpływu. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala nie tylko skuteczniej sprzedawać, ale przede wszystkim – budować autorytet i wiarygodność. W tym artykule pokażemy, jak niezwykle praktyczną teorię Cialdiniego zastosować w świecie sprzedaży, która przynosi – nie tylko na jedną transakcję, ale na długofalową relację z klientem.
Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
enterpriseadvisors.pl 6 miesięcy temu
Zdjęcie: zaufanie i autorytet w sprzedaży
- Strona główna
- Zdrowie psychiczne
- Jak budować zaufanie i autorytet w sprzedaży na podstawie badań Cialdiniego?
Powiązane
Jak skutecznie wypromować biznes w sieci?
9 godzin temu
Święta otulone tradycją z Radiem Kielce
11 godzin temu
Polecane
Dar najsprawiedliwszy – i najbardziej przeceniany
8 godzin temu
Daniel Martyniuk przerwał milczenie. Padły ostre słowa
9 godzin temu
Dirty Honey / Rock for People 2025
9 godzin temu
Apple Fitness+ od dziś w Polsce i 27 nowych krajach
9 godzin temu
Podsumowanie dnia 15.12.2025
9 godzin temu
Play planuje roszady. Od 1 stycznia duże zmiany w ofercie
10 godzin temu













