Sezon 1 Rywale Marvela wystartuje jeszcze w tym tygodniu, przynosząc dwóch członków Fantastycznej Czwórki do wieloosobowej strzelanki bohaterów w stylu Marvela. Piątkowa aktualizacja wprowadza także długą listę zmian dla niemal każdego grywalnego superbohatera i złoczyńcy Marvela, w tym wiele bardzo potrzebnych poprawek dla postaci takich jak Hawkeye, Hela i Thor.
Wiele z Rywale Marvela korekty balansu w okresie 1 polegają na większym lub mniejszym zdrowiu postaci. Na przykład Heli zmniejszono jej zdrowie do 250, ponieważ według twórcy gry stanowi „zagrożenie”. Jednak niektórzy bohaterowie, jak np. Hawkeye, zadają mniejsze obrażenia, przynajmniej na średnim i długim dystansie. Thor będzie teraz prawie nie do powstrzymania, gdy użyje swojej superumiejętności God of Thunder, której nie można już przerwać zdolnościami kontroli tłumu. Mantis otrzymuje osłabienie biernego wzmocnienia ruchu, podczas gdy Rakieta otrzyma wzmocnienie leczenia i wzmocnienie swojej drużyny z Punisherem i Zimowym Żołnierzem.
Istnieje również duża szansa, iż zostaniesz mniej połknięty przez rekina lądowego Jeffa.
Rywale Marvela gracze będą chcieli zapoznać się ze wszystkimi zmianami, które nadejdą jeszcze w tym tygodniu, gdy powitają nową główną grę, Invisible Woman (i Malice).
Przeczytaj całość Informacje o łatce sezonu 1 dla Rywale Marvela od dewelopera NetEase Games.
Informacje o aktualizacji sezonu 1 Marvel Rivals z 10 stycznia
Kapitan Ameryka
Steve uzyska zwiększoną przeżywalność, co umożliwi częstsze wchodzenie i wychodzenie z walki.
– Zmniejszono czas opóźnienia przywrócenia tarczy po wydaniu Żywej Legendy z 3 do 2 sekund.
– Zmniejsza czas odnowienia Szarży Wolności z 12 s do 10 s.
– Zwiększono podstawowe zdrowie z 650 do 675.
– Zmniejszono koszt energii uwolnienia Ładunku Wolności (umiejętność ostateczna) z 3400 do 3100; Zmniejsz dodatkowe zdrowie zapewniane sobie na sekundę po jego uwolnieniu ze 110 do 100.
Doktor Strange
Zmniejszymy zasięg zagrożenia i zwiększymy okno obronne Sorcerer Supreme.
– Dodano spadek obrażeń do Maelstrom of Madness i Gamma Maelstrom. Zaczynając od 5 metrów i zmniejszając do 70% przy 8 metrach.
– Nieznacznie zmniejszono szybkość odzyskiwania wartości tarczy po uwolnieniu Tarczy Serafina z 80/s do 70/s.
Thor
Bóg Piorunów mógł nieco zwiększyć przeżywalność i zwiększyć skuteczność swoich umiejętności ostatecznych.
– Zwiększono podstawowe zdrowie z 500 do 525.
– Dodano odporność na efekty kontroli podczas God of Thunder (umiejętność ostateczna).
Ponton
Doktor Banner dominował, ale pewne zmniejszone trwałe zdolności bojowe po wejściu na pole bitwy sprawią, iż będzie on bardziej podobny do innych Straży Przedniej.
– Zmniejsz wartość tarczy gamma Niezniszczalnej Straży dla Bohatera Hulka z 250 do 200.
Jad
Dzięki zwiększonej przeżywalności i zagrożeniu ze strony jego ostatecznej zdolności, zagrożenie symbiontem wywoła strach w tyłach wszystkich drużyn wroga.
– Zwiększa współczynnik dodatkowego zdrowia Symbiotycznego Odporności uzyskiwanego za każdy utracony punkt zdrowia z 1 do 1,2.
– Zwiększa podstawowe obrażenia Uczty Otchłani (umiejętność ostateczna) z 40 do 50.
Czarna Pantera
Nieznacznie zmniejszamy przeżywalność T’Challi w walce.
– Zmniejsz dodatkowe zdrowie zapewniane sobie po odświeżeniu Znaków Wibracyjnych dzięki Rozdarcia Duchem z 40 do 30, a górny limit dodatkowego zdrowia zapewnianego ze 120 do 75.
Czarna Wdowa
Natasha bardzo potrzebowała optymalizacji, oceniając doświadczenie uwalniania swoich umiejętności, a także nieznacznego zwiększenia zagrożenia jej umiejętnością ostateczną,
– Zwiększa zasięg pierwszego efektu Edge Dancer z promienia 3 metrów do promienia 5 metrów.
– Skrócono czas potrzebny Fleet Foot na regenerację wytrzymałości od 0 do pełnej z 12 do 4 sekund.
– Skróć czas wymagany do eksplozji elektroplazmy (umiejętność ostateczna), aby osiągnąć maksymalną moc z 1 s do 0,6 s.
Sokole Oko
Zmniejszymy zdolność zadawania obrażeń na średnim i dużym dystansie, zmniejszymy groźny promień walki i nieznacznie poprawimy odporność mściwego łucznika w walce w zwarciu.
– Nieznacznie zmniejsz kąt rozproszenia pomiędzy każdymi dwiema strzałami wybuchowymi.
– Zmniejszono odległość aktywacji umiejętności pasywnej Archer’s Focus z 60 metrów do 40 metrów. Zmniejsz maksymalne dodatkowe obrażenia umiejętności biernej z 80 do 70.
Hela
Bogini Śmierci stanowiła zagrożenie i nieznacznie zmniejszymy jej siłę bojową.
– Zmniejszono podstawowe zdrowie z 275 do 250.
Magik
Królowa Otchłani potrzebowała zwiększenia zagrożenia po uwolnieniu swojej ostatecznej zdolności.
– Zwiększono obrażenia Umbral Incursion w postaci Darkchild ze 115 do 135.
Księżycowy Rycerz
Ręka Khonshu otrzyma nieznaczny wzrost zagrożenia ze strony swojej ostatecznej umiejętności.
– Zwiększono liczbę szponów generowanych przez Rękę Khonshu (umiejętność ostateczna) z 10 do 14.
– Zwiększ promień eksplozji każdego szponu z 4 metrów do 5 metrów.
Namor
Optymalizujemy uczucie rzucania jajkami Namor!
– Dostosuj styl rzucania Monstro Spawn i Frozen Spawn. Teraz Namor może dokładniej rzucić je w wybrane miejsce.
Psylocke
Zapewnimy innym bohaterom więcej opcji przeciwstawienia się superumiejętności pogromcy demonów.
– Teraz Taniec Motyla (umiejętność ostateczna) będzie sprawdzał bariery (w tym Metalowy Bastion Magneto, Niezniszczalną Straż Hulka itp.).
Punisher
Nieznacznie zwiększamy obrażenia broni Franka.
– Nieznacznie zmniejsz rozprzestrzenianie się Wyzwolenia i Osądu.
Szkarłatna Czarownica
Zwiększamy siłę bojową Wandy, gdy walczy z Pojedynkami lub Strategami.
– Zwiększono stałe obrażenia Kontroli Chaosu z 50/s do 60/s.
– Zmniejszono procent obrażeń na sekundę z 5% do 3%.
– Zwiększono obrażenia pocisków Chthonian Burst z 30 do 35.
Burza
Wiedźma Pogodowa potrzebowała ogólnego zwiększenia swoich możliwości zadawanych obrażeń; Optymalizujemy także wyczucie jej pocisku klikanego lewym przyciskiem myszy i proces uwalniania jej ostatecznej umiejętności.
– Zwiększono prędkość pocisku Wind Blade ze 100 m/s do 150 m/s i obrażenia lewego przycisku myszy z 50 do 55.
– Zwiększono obrażenia Szarży Pocisków z 70 do 80.
– Po uwolnieniu Omega Hurricane (umiejętność ostateczna), dodatkowe zdrowie, które zapewnia sobie, zostanie zwiększone z 350 do 450. Co więcej, po jego zakończeniu dodatkowe zdrowie nie będzie już znikać natychmiastowo, ale zamiast tego będzie się zmniejszać w tempie 100 na sekundę.
Wiewiórka
Zwiększamy zagrożenie ze strony Doreen i jej futrzanych przyjaciół dzięki ich ostatecznym zdolnościom.
– Dodanie nowego efektu do Niepokonanego Wiewiórczego Tsunami (umiejętność ostateczna): wiewiórki będą biec w stronę najbliższego wroga po odbiciu, zamiast odbijać się losowo.
– Zmniejszono zdrowie wiewiórczego tsunami z 600 do 300.
Zimowy Żołnierz
Będziemy dostosowywać Bucky’ego, zmniejszając jego siłę w walce na daleki dystans i zwiększając jego przeżywalność w walce na średnim dystansie.
– Zwiększa dodatkowe zdrowie zapewniane przez Bioniczny Hak i Skażone Napięcie z 30 do 40.
– Zwiększono obrażenia pocisków Roterstern z 70 do 75.
– Zmniejsza obrażenia obszarowe z 70 do 65 i zmniejsza zanik obrażeń z 65% na 40 metrach do 60%.
– Zwiększono podstawowe zdrowie z 250 do 275.
Rosomak
Logan otrzyma wzrost podstawowej siły bojowej, ale niewielki spadek dodatkowej przeżywalności po aktywacji Undying Animal.
– Zwiększa podstawowe zdrowie z 300 do 350.
– Zmniejszono współczynnik redukcji obrażeń zapewniany przez Nieumarłe Zwierzę z 50% do 40%.
Płaszcz i sztylet
Ty i Tandy otrzymają zwiększenie swoich możliwości leczenia, a także rozszerzenie obszaru działania ich ostatecznej zdolności.
– Zmniejsza czas odnowienia Burzy Sztyletów z 15 s do 12 s.
– Zwiększ liczbę kresek w Wiecznej Więzi (umiejętność ostateczna) z 3 do 4.
Jeff, rekin lądowy
Będziemy dostosowywać zasięg jego ostatecznej umiejętności, aby teraz lepiej pasował do znacznika ostrzegawczego. Ponadto będziemy również zwiększać jego zdolność leczenia.
– Dostosuj. To Jeff! (umiejętność ostateczna) zasięg od kuli o średnicy 10 m do promienia 10 m, cylindryczne pole zaklęć o wysokości 5 m.
– Zwiększono leczenie Radosnego Splashu ze 140/s do 150/s.
Luna Śnieżka
Chociaż podobało nam się, iż obniżyła bas, wprowadziliśmy zmiany w superumiejętności Luny, aby uniemożliwić graczom nadużywanie jej możliwości leczenia.
– Zwiększono interwał przełączania pomiędzy leczeniem i obrażeniami w Fate of Both Worlds z 0,1 s do 0,5 s.
Modliszka
Sprawimy, iż Mantis będzie nieco mniej sprawna, zmniejszając jej możliwości w zakresie roamingu.
– Zmniejszono premię do ruchu Przychylności Natury (pasywną) z 2,5 m/s do 1,5 m/s.
Rakietowy szop
Rocketowi przydałoby się wzmocnienie jego zdolności leczenia.
– Zwiększono leczenie w trybie naprawy z 60 per/s do 70 per/s.
Hawkeye – Czarna Wdowa
Aby jeszcze bardziej złagodzić ucisk Hawkeye’a, zmniejszymy jego sezonowe wzmocnienie.
– Zmniejszono premię sezonową Hawkeye’a z 20% do 15%.
Hela – Thor – Loki
Podobnie jak Hawkeye, przytłaczająca moc Heli zostanie nieznacznie zmniejszona.
– Zmniejszono premię sezonową Heli z 20% do 15%.
Luna Snow – Namor
Zwiększymy zagrożenie ze strony Zamrożonego Pomiotu Namor.
– Zwiększono obrażenia Zamrożonego Pomiotu z 25 do 27.
– Zwiększono efekt spowalniający Frozen Spawn przy trafieniu wrogów z 25% do 30%.
– Zwiększa obrażenia stanu berserka z 16 do 18.
Rakietowy Szop pracz – Punisher – Zimowy Żołnierz
Jedno z najlepszych narzędzi Rocketa będzie dostępne częściej!
– Zmniejsza czas odnowienia Wynalazku Amunicji z 45 s do 40 s.
Szkarłatna Wiedźma – Magneto
Nieco rozczarowujące, możliwości zadawania obrażeń tej umiejętności połączenia ojca i córki zostaną zwiększone.
– Zwiększono obrażenia pocisków Metallic Fusion z 55 do 60.
– Zwiększa obrażenia pola zaklęć Metallic Fusion z 30 do 35.
Thor – Burza – Kapitan Ameryka
Będziemy zwiększać możliwości zadawania obrażeń stronie Burzy w ramach tej umiejętności Zespołu.
– Zmniejsza czas odnowienia Naładowanej Gale z 20 do 15 s.
– Zwiększa obrażenia Naładowanej Wichury z 50 do 55.