Dzień 1. na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023

nowymarketing.pl 1 rok temu
Tegoroczny Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 rozpoczął się 19 czerwca i potrwa do najbliższego piątku. Dziś przedstawiamy krótką relację z pierwszego dnia festiwalu. Główne trendy festiwalu są widoczne już od pierwszego dnia: dbanie o planetę (choć to zabawne, iż festiwalowa woda jest podawana w kartonikach, a nad nami nieustannie latają private jety), inkluzywność rozumiana jako zapraszanie do komunikacji ludzi z niepełnosprawnościami (include humanity in your communication) oraz dość ostrożne podejście do tematu AI.


Jeśli chodzi o to ostatnie, warto przytoczyć 2 wykłady o dwóch skrajnie innych podejściach. Accenture Song w osobie m.in. Davida Drogi i Nicka Law opowiadał o zmianie podejścia do tworzenia teamów kreatywnych. Kiedyś copy wymyślał i wysyłał pomysł do działu art. Potem za sprawą Billa Bernbacha pojawiły się teamy copy+art. R/GA...
Idź do oryginalnego materiału