Miałam trądzik — czasami dużo! — zarówno jako nastolatka, jak i osoba dorosła. Mam blizny po trądziku na skroniach i niemal ciągłą suchość od mojego środka czyszczącego z nadtlenkiem benzoilu. Trądzik nie jest zbyt często przedstawiany w rozrywce, zwłaszcza w pozytywnym, a choćby neutralnym świetle. Trądzik jest normalną rzeczą w życiu wielu nastolatków, a jednak tak rzadko jest pokazywany po prostu jako taki. Naukowcy odkryli, iż osoby z trądzikiem są często stygmatyzowanezarówno społecznie, jak i zawodowo. W mediach jest używany jako dramatyczny element fabuły — wielki pryszcz przed balem maturalnym — lub określić postać jako nieatrakcyjną lub kujonowatą. I to jeżeli w ogóle jest; choćby w reklamach leków na trądzik aktorzy zwykle mają w dużej mierze idealną skórę. Tego typu rzeczy nie pomagają w walce z tym piętnem.
Dlatego wyróżnia się ładna, na pozór pewna siebie postać, która po prostu ma trądzik.Zagubione rekordy ma bardziej realistyczny styl”, powiedziała Polygonowi Juliette Devillers, główna artystka postaci Don’t Nod. „Widzimy choćby pory skóry, co jest inne niż w poprzednim projekcie, nad którym pracowaliśmy, Life Is Strange. Przyszło to całkiem naturalnie podczas pracy nad teksturami, zwłaszcza iż pracujemy nad nastolatkami. Większość z nich ma pryszcze i skazy skórne, ale u Nory jest to bardziej widoczne, trądzik”.
Stało się to tak normalne, iż Devillers powiedział, iż zespół tak naprawdę już nie myśli o trądziku. Dyrektor studia Don’t Nod Michel Koch powiedział Polygon, iż Nora to postać, która lubi być w centrum uwagi, która chce zajmować przestrzeń. W przeciwieństwie do innych mediów, trądzik nie jest czymś, co definiuje jej doświadczenia. On po prostu tam jest. Devillers powiedziała, iż zainspirował ją przyjaciel z liceum — chłopak, który był popularny i charyzmatyczny i miał trądzik. Dla Devillers, Kocha i zespołu ważne było, aby nie robić z tego wielkiej sprawy. „Myślę, iż nigdy nie rozmawiamy o trądziku Nory w grze” — powiedział Devillers. „Nie robimy z tego wielkiej sprawy. Ona po prostu ma trądzik”.
Ten rodzaj podejścia dotyczy Rozkwit i wściekłość‘s inne postacie, również. Inny styl artystyczny gry, wraz z nowszą technologią, taką jak Unreal Engine 5, pozwala na bardziej realistyczne szczegóły. „Dlatego mogliśmy pracować nad większą liczbą tych szczegółów dla skóry, ale także dla ubrań”, powiedział Koch. Devillers opisał kilka innych małych, celowych szczegółów, które tworzą te postacie: Swan jest pokryta piegami, ale Autumn też je ma. „Mamy choćby jeden w jej oku, co jest bardzo ładnym szczegółem”, powiedział Devillers. „Musieliśmy zmienić shader oczu, aby móc mieć jeden”. Skóra Kat jest dość blada i widać niebieskie żyły pod jej skórą. „Naprawdę fajniej jest tak dbać, opowiadając historię [about these characters with their designs].”
Koch dodał, iż zespół myślał również o symetrii — i asymetrii — w twarzach postaci. „Prawie nigdy nie znajdziesz kogoś, kto ma idealnie wyrównane oczy” — powiedział Koch. „Prawie każdy z nas ma oko, które jest nieco wyżej od drugiego lub nieco większe od drugiego. To coś, co staramy się robić z postaciami, aby upewnić się, iż nie są idealnie symetryczne, ponieważ, powtórzę, daje to naturalizm”.
„Próbowaliśmy zrobić coś prawdziwego, coś prawdziwego” – powiedział Devillers. „Nie próbujemy niczego forsować. Po prostu staramy się tworzyć postacie, które wydają się prawdziwe i do których można się przywiązać z tego powodu”.