Szkolenie pracowników
Czy szkolenia i rozwój pracowników są ważniejsze dla firm czy samych pracowników? Odpowiedź na to pytanie brzmi: Jest to najważniejsze dla obu stron.
Zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem statystyk, które zostało opublikowane na stronie www.twamstage.io. Dotyczy ono szkoleń pracowników. Ten interesujący materiał może skłonić pracodawców do refleksji na temat organizowania szkoleń. Może także zapraszać do przemyślenia zasad dotyczących obowiązków służbowych jako pracownika.
Szkolenie pracowników w liczbach
- 68% pracowników uważa, iż szkolenia i rozwój są najważniejszą polityką organizacji.
- Firmy inwestujące w szkolenia mają o 24% wyższą marżę zysku.
- Dla 87% millenialsów nauka i szkolenia w miejscu pracy są ważne.
- W firmach, w których funkcjonuje skuteczny program szkoleniowy, wskaźnik retencji pracowników wzrasta od 30 do 50%.
- 12% pracowników twierdzi, iż wykorzystuje wiedzę nabytą podczas szkoleń w wykonywaniu swojej pracy.
- 94% pracowników pozostałoby w firmie dłużej, gdyby ta inwestowała w ich szkolenia.
- 74% pracowników uważa, iż brak programów rozwojowych jest powodem, dla którego nie wykorzystują w pełni swojego potencjału.
- 59% pracowników twierdzi, iż nie przeszło żadnego formalnego szkolenia przygotowującego do stanowiska, na którym pracują.
- 56% menedżerów ds. zasobów ludzkich uważa, iż szkolenia pracowników są podstawą działalności przedsiębiorstwa.
- 70% ankietowanych pracowników byłoby skłonnych opuścić swoje obecne miejsce pracy na rzecz firmy inwestującej w rozwój pracowników.
- Nieskuteczne szkolenia kosztują firmy 13,5 mln dolarów rocznie na 1000 pracowników.
ŹRÓDŁO: https://teamstage.io