Współczesny klient? To klient bezgotówkowy. Dlatego, jeżeli prowadzisz gabinet i przez cały czas nie przyjmujesz płatności kartą stacjonarnie lub online, czas to zmienić. Bo terminal do obsługi płatności bezgotówkowych to kwestia nie tylko ekonomiczna, ale też… wizerunkowa. Szczególnie jeżeli jesteś specjalistą prowadzącym własną praktykę — lekarzem, fizjoterapeutą, kosmetologiem czy psychoterapeutą — z terminalem POS możesz zdobyć więcej klientów.
Czy wiesz, iż coraz więcej Polaków nosi przy sobie kartę zamiast gotówki? Według danych Narodowego Banku Polskiego, aż 94 proc. dorosłych Polaków posiada kartę płatniczą, a udział transakcji bezgotówkowych stale rośnie. Potwierdzają to dane raportu PolCard z 2024 roku - prawie 75 proc. Polaków regularnie płaci kartą stacjonarnie lub online za zakupy i usługi. Płacimy zresztą nie tylko „plastikiem”, ale również telefonem, czy zegarkiem. Klient, który chce zapłacić za wizytę kartą, może zrezygnować z Twoich usług, jeżeli nie będzie mógł uregulować płatności w wygodny dla siebie sposób. Przenośny terminal eliminuje tę barierę.
Mobilność, czyli swoboda działania
Przenośne terminale płatnicze, takie jak te oferowane przez partnera współpracującego z Credit Agricole, są niewielkie, lekkie i działają bezprzewodowo — przez Wi-Fi, Bluetooth lub GSM. Stanowią praktyczne rozwiązane dla profesjonalistów, którzy przyjmują klientów nie tylko w gabinecie, ale również w terenie, np. podczas wizyty domowej.
Program Polska Bezgotówkowa – czyli terminal za 0 zł
Nie jesteś przekonany do przenośnego terminala, bo zwyczajnie obawiasz się kosztów? Tymczasem to wcale nie jest takie drogie. Na początku terminal można mieć choćby za darmo w Programie Polska Bezgotówkowa. Co zyskujesz?
- terminal za 0 zł przez 12 miesięcy,
- brak prowizji za transakcje kartami Visa, Mastercard i American Express do obrotu 100 000 zł,
- transakcje kartami Diners Club są zwolnione z opłat bez limitu obrotu,
- dostęp do aplikacji softPOS (terminal w telefonie) jako drugie urządzenie.
To świetna okazja, by przetestować terminal bez ponoszenia ryzyka finansowego. A po upływie roku to urządzenie stanie się wręcz niezbędne w prowadzeniu biznesu.
Przejrzyste warunki współpracy – wybierz terminal u zaufanego dostawcy
Aby obsługa płatności bezgotówkowych była bezproblemowo i – co ważne – przewidywalna pod względem kosztów, warto wybrać terminal z banku, do którego masz pełne zaufanie. Credit Agricole oferuje proste, jasne warunki współpracy. Koszty są dokładnie określone, a ich wysokość zależy od długości umowy i rocznego obrotu. Przykładowo:
- dla umowy na 24 miesiące z obrotem do 80 tys. zł/rok – prowizja wynosi 0,66 proc. + 0,05 zł,
dla umowy na 36 miesięcy z obrotem powyżej 80 tys. zł/rok – prowizja spada do 0,59 proc. + 0,05 zł.
Dodatkowo jeżeli skorzystasz z promocji i założysz Konto Biznes w Credit Agricole możesz otrzymać dzierżawę terminala na 2 lata za 0 zł
Pamiętaj, iż warto zapoznać się ze wszystkimi warunkami i opłatami dotyczącymi korzystania z terminala, aby przekonać się, iż nie obciążają Twojego portfela.
Szybki dostęp do pieniędzy
Przed podjęciem decyzji o terminalu specjaliści często pytają o to, jak gwałtownie fizycznie pieniądze znajdą się w ich posiadaniu od momentu, gdy klient zapłaci za usługę. Odpowiedź jest bardzo prosta: środki z transakcji trafiają na konto firmowe już następnego dnia roboczego. Dla gabinetów, w których płynność finansowa ma znaczenie – to ogromny atut. Terminale oferowane przez partnera współpracującego z Credit Agricole umożliwiają natychmiastowe rozliczenia i podgląd transakcji w Strefie Biznesu. A to ułatwia zarządzanie finansami firmy w czasie rzeczywistym.
Nowoczesny i konkurencyjny gabinet specjalistyczny
Akceptowanie płatności kartą (w tym zbliżeniowych) to nie tylko wygoda, ale i jednoznaczny sygnał: ten gabinet odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów.. Terminal POS w placówce medycznej, gabinecie medycyny estetycznej czy gabinecie stomatologicznym buduje profesjonalny wizerunek. Bo pacjenci i klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, czy mogą płacić tak, jak im wygodnie – kartą, telefonem, zegarkiem.
Dodatkowe funkcje i korzyści – co jeszcze zyskujesz?
Nowoczesne terminale oferują znacznie więcej niż tylko obsługa płatności bezgotówkowych. Możesz z jego użyciem np. obsługiwać wypłaty Cashback (wypłata pieniędzy przy płatności kartą w punktach handlowo-usługowych), czy choćby przeliczać waluty – co szczególnie przyda się w miejscowościach turystycznych i przygranicznych.
Gdy mowa o dodatkowych korzyściach nie sposób wspomnieć o szansie na… premię. Zaletą współpracy z Credit Agricole jest atrakcyjny pakiet powitalny dla specjalistów m.in. z branży medycznej:
- 0 zł za prowadzenie konta firmowego, kartę i przelewy przez 12 miesięcy,
- 0 zł za dzierżawę terminala przez 24 miesiące,
- premia do 1200 zł, jeżeli co miesiąc przez dwanaście miesięcy na konto wpłynie 3 000 zł i zrobisz na rachunku 5 transakcji
Łącznie można otrzymać bonus choćby do 2000 zł. Tyle zyskujesz na start, inwestując w coś, co realnie zwiększa komfort Twoich klientów.
Jak zamówić terminal mobilny do gabinetu?
Z Credit Agricole nie jesteś sam. Obsługa terminali działa 24/7 przez 365 dni w roku. Niezależnie od tego, czy coś przestanie działać, czy masz pytanie – zawsze możesz liczyć na wsparcie. To spokój ducha, który trudno przecenić, gdy prowadzisz własny biznes.
Aby zamówić terminal do swojego gabinetu, wystarczy:
- Wypełnić formularz kontaktowy na stronie Credit Agricole.
- Doradca bankowy skontaktuje się z Tobą i pomoże otworzyć konto.
- Partner współpracujący z bankiem Credit Agricole przygotuje dla Ciebie umowę.
- Po jej akceptacji terminal zostanie dostarczony przez kuriera lub serwisanta.
- Od tego momentu – możesz przyjmować płatności kartą.
Przenośny terminal płatniczy to inwestycja, która zwraca się szybciej niż się wydaje. Zwłaszcza gdy Twoim celem jest rozwój, profesjonalizm i zadowolenie klientów.














