Pytanie o to, czy kieliszek wina dziennie może chronić serce, wraca regularnie od lat. Najnowsze badania pokazują jednak, iż ta popularna opinia nie ma mocnych naukowych podstaw, a korzyści są znacznie mniejsze, niż kiedyś sądzono. Brytyjski kardiolog dr Oliver Guttmann z londyńskiego szpitala Wellington, cytowany przez The Guardian, mówi wprost, iż ludzie nie powinni traktować...
Czy codzienna lampka wina naprawdę jest dobra dla serca? Naukowcy rozwiewają mit
trybuna.info 6 miesięcy temu
- Strona główna
- Medycyna
- Czy codzienna lampka wina naprawdę jest dobra dla serca? Naukowcy rozwiewają mit
Powiązane
Polecane
Atak nożownika w East York. Ofiara trafiła do szpitala
7 godzin temu
75-latek zdemolował SOR w Szczecinie
9 godzin temu
Zaczarowana piosenka zabrzmiała na Rynku Głównym
14 godzin temu












![Pomoc dla gołębi w centrum Krakowa. Wolontariusze ruszyli do działania [ZDJĘCIA]](https://cowkrakowie.pl/wp-content/uploads/2026/06/Golebie9.jpg)




