AstraZeneca i Jeff Bridges z kampanią na temat zapobiegania COVID-19

nowymarketing.pl 1 rok temu
W kampanii „Up The Antibodies” Jeff Bridges dzieli się swoją osobistą historią związaną z rakiem i koronawirusem oraz promuje jeden ze sposobów na podnoszenie odporności. AstraZeneca wystartowała z kampanią edukacyjną, w której zwraca uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się osoby z osłabionym układem odpornościowym. Pacjentom, dla których wirus wciąż jest powodem do niepokoju, firma farmaceutyczna proponuje terapię długo działającymi przeciwciałami monoklonalnymi.
Aby promować nowe rozwiązanie, firma podjęła współpracę ze zdobywcą Oscara – Jeffem Bridgesem. Aktor znany z takich filmów jak „Szalone serce”, „Big Lebowski” czy „Iron Man” pojawia się w spocie „Up The Antibodies”, aby opowiedzieć o swoich trudnych doświadczeniach i o tym, „jak powrócił do życia, które kocha”.
Bridges w październiku 2020 roku ogłosił, iż walczy z poważną chorobą nowotworową....
Idź do oryginalnego materiału