Targi Asia-Pacific Sourcing jest największą platformą umożliwiającą nabycie poza Azją narzędzi i produktów dla domu i ogrodu od azjatyckich producentów. Na targach Asia-Pacific Sourcing 2023 ponownie połączy asortyment produktów z rozwijających się rynków azjatyckich z rosnącym popytem w Europie i Ameryce Północnej. Obecni mogą tam znaleźć nowych dostawców, osobiście prowadzić interesy oraz wypróbować narzędzia i produkty na miejscu.
Czego można się spodziewać na targach Asia-Pacific Sourcing 2023
Asia-Pacific Sourcing 2023 zgromadzi głównych graczy biznesowych na rynku produktów do domu, ogrodu i wypoczynku. Ponad 750 wystawców zaprezentuje na targach swoje produkty i usługi. Czołowi azjatyccy dostawcy i producenci zaprezentują na targach Asia-Pacific Sourcing szeroką gamę produktów, w tym:
- dekoracje i wyposażenie domu
- narzędzia do majsterkowania
- zamki
- urządzenia elektryczne
- akcesoria montażowe i budownicze
- sprzęt ogrodniczy
- grille
- produkty kempingowe
- artykuły sportowe i rekreacyjne.
Grupy docelowe
Wystawcy: Wystawcami na targach Asia-Pacific Sourcing będą producenci i dystrybutorzy produktów z Azji z produktami dla domu i ogrodu.
Odwiedzający: Targi otwarte są na kupujących z Europy i Ameryki Północnej głównie z sektorów handlu detalicznego, wysyłkowego, hurtowego oraz handlu zagranicznego.
Asia-Pacific Sourcing 2023 – daty i lokalizacja
Asia-Pacific Sourcing 2023 odbywa się od 28 lutego 2023 do 2 marca 2023 w Niemczech, w Nadrenii Północnej-Westfalii, w mieście Kolonia, w międzynarodowym centrum targowo-wystawienniczym Koelnmesse GmbH, pod adresem Messeplatz 1.
Od 2014 roku Asia-Pacific Sourcing odbywa się równolegle z Międzynarodowymi Targami Promocji Handlu i Importu. Bilet jest istotny na oba wydarzenia, co jest korzystne zarówno dla zwiedzających jak i wystawców.
Asia-Pacific Sourcing 2023 – Godziny otwarcia
Dla wystawców:
- 28.02.-01.03.2023; 8:00 do 19:00
- 02.03.2023; 8:00 do 18:00
Dla odwiedzających:
- 28.02.-01.03.2023; 9:00 do 18:00
- 02.03.2023; 9:00 do 17:00
Bilety wstępu na targi Asia-Pacific Sourcing 2023
Bilety dzienne i okresowe są darmowe i są dostępne do zamówienia jedynie online. Przepustka dla wystawcy kosztuje 47,00 EUR.
Proces rejestracji, by móc pojawić się jako odwiedzający na Asia-Pacific Sourcing w 2023 roku:
- Należy założyć konto na stronie koelnmesse.com
- Po rejestracji, w zakładce poświęconej Asia-Pacific Sourcing 2023, pojawi się opcja zamówienia biletu lub zrealizowania kodu biletu elektronicznego.
- W 2023 roku używane są jedynie bilety elektroniczne, dlatego konieczne jest, by zainstalować aplikację Asia-Pacific Sourcing, dostępną w App Store oraz Play Store. Po zarejestrowaniu się w aplikacji, używając danych do logowania z konta na koelnmesse.com, bilet wstępu automatycznie będzie się pokazywał w portfelu na bilety w aplikacji. Pojawi się około 10 minut po złożeniu zamówienia.
- Wstęp będzie przyznawany osobom, które okażą bilet wstępu w aplikacji Asia-Pacific Sourcing.
Asia-Pacific Sourcing 2023 – Restrykcje
Restrykcje związane z pandemią wirusa COVID-19 zostały zniesione na terenie Nadrenii Północnej-Westfalii w kwietniu 2022 roku. Jednak Koelnmesse zaleca, by wchodzić na teren targów tylko o ile zostało się zaszczepionym przeciw wirusowi COVID-19, niedawno przestało się na niego chorować lub uzyskało się negatywny wynik na teście. Zalecane jest również noszenie maseczek, zakrywających nos i usta.
Nie potrzeba okazywać dowodu na szczepienie ani wyniku testu. Wyjątkiem są przyjeżdzający z Chin. Osoby przybywające z Chin przez cały czas muszą udowodnić, iż mają istotny powód wstępu na teren Niemiec, muszą więc okazać dowód statusu uczestnika lub wystawcy, kiedy składają wniosek o wizę. Ponadto, od 9 stycznia 2023 roku, odwiedzających z Chin obowiązuje nakaz okazania negatywnego wyniku testu na COVID-19 przy opuszczaniu państwa.
Odwiedzający z państw, które wymagają wizy podróżując do Niemiec potrzebują wizy biznesowej. Pracownicy firm wystawiających swoje produkty nie są objęci opłatą za wizę.
Statystyki
W 2019 r., 786 wystawców (2017: 644, 2015: 656) z 18 państw (14, 11) brało udział w Asia-Pacific Sourcing. Najwięcej – 639 wystawców – było z Chin, następnie z Hongkongu – 51 wystawców, z Tajwanu – 40 wystawców i z Indii – 20 wystawców. Zanotowano obecność około 7700 (7300, 6600) odwiedzających z 84 państw na targach Asia-Pacific Sourcing 2019, co oznacza pięcioprocentowy wzrost względem 2017 roku.
Dlaczego warto się wybrać na targi Asia-Pacific Sourcing 2023
Zwykle targi Asia-Pacific Sourcing realizowane są co dwa lata, jednak nie mogły odbyć się w ostatniej edycji ze względu na ograniczenia nałożone przez pandemię COVID-19. W 2023 roku powracają, warto więc skorzystać z okazji, by nawiązać kontakty z dostawcami i producentami bez konieczności wyjazdu do Azji.
Zakres oferty, wiedza uczestniczących firm oraz wysoka siła nabywcza odwiedzających sprawiają, iż Asia-Pacific Sourcing jest wydarzeniem, którego nie można przegapić dla wszystkich w tym sektorze rynku. Trzy dni targów obfitują w okazje do zwiększenia sprzedaży, wymiany doświadczeń z czołowymi markami na rynku oraz zdobycia cennych kontaktów.
Zdjęcia: Koelnmesse