Agresja pacjentów – szkolenie bezwzględnie konieczne ►

termedia.pl 1 tydzień temu
Zdjęcie: Szymon Czerwiński


– Medycy zawsze są narażeni na przemoc, na wyzwiska. Dlatego musimy ich uczyć, w jaki sposób podejmować dialog z pacjentami, czego unikać, jak mówić, jakim tonem głosu itd. Szkolenie w tym zakresie jest bezwzględnie konieczne – powiedział podczas kongresu Top Medical Trends 2025 prof. Janusz Heitzman.



„Menedżer Zdrowia” zapytał prof. dr. hab. n. med. Janusza Heitzmana, psychiatrę, wiceprezesa Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, członka Rady do spraw Zdrowia Psychicznego, o to, jak lekarze powinni dbać o własne bezpieczeństwo, gdy mają do czynienia z agresywnym pacjentem.

Poniżej rozmowa z ekspertem, pod wideo spisany wywiad.


Idź do oryginalnego materiału